پیشنهاد ارزش آیا این Casio جدید بهترین ساعت زیر 25 دلار است؟

درک جمعی ما از آنچه “ارزش” در ساخت ساعت ساز است – یا واقعاً در هر نوع مجموعه ای خاص – کاملاً غیر منطقی است. هرچه بیشتر به جمع آوری ساعت (یا تمبر ، چاقوی جیبی ، هدفون و غیره) بپردازید ، برچسب های قیمتی که می توانند به سرعت از دو رقمی و سه رقمی به چهار یا – گولپ – پنج و بالاتر برسند ، بی روح تر خواهید شد. البته ، همه ما می توانیم توافق کنیم که ارزش همیشه یک ادعای ذهنی باقی بماند. یک Seiko Monster 500 دلاری وقتی آن را با سایر ساعت های مکانیکی غواصی در سطح ابتدایی مقایسه می کنید ، یک معامله جهنمی محسوب می شود ، اما برای اکثر مردم نیز هزینه بیهوده ای برای صرف یک ساعت است. (همانطور كه ​​بو ديدلي ، فيلسوف بزرگ در تجارت مكان ها در اين باره گفت: “در فيلادلفيا ، پنجاه دلار ارزش دارد.”)

اما امروز آنچه ما داریم یک پیشنهاد ارزشمند صادقانه و صادقانه به نیکی است که تقریباً همه باید بتوانند از Casio AE-1500 قدردانی کنند – و از عهده آن برآیند. این یک ساعت کوارتز دیجیتال چند منظوره است که حداقل برای من نمایانگر خرید نهایی انگیزه فصلی تابستان امسال است.

من حدود شش هفته پیش قیمت آمازون خود را با 20 دلار در آمازون جلب کردم و شما باید بتوانید آن را در خرده فروش بزرگ محلی خود با قیمت زیر 30 دلار پیدا کنید (MSRP رسمی 26.99 دلار است). از زمان ورود کاسیو به رنگ خاکی رنگ من ، به سختی از مچ دست من خارج شده و در مدت زمان کوتاهی جایگاه خود را در سالن مشاهیر شخصی “تابستان” بدست آورده است.

اولین چیزها اول – این یک G-Shock نیست ، و نه یک نوع متفاوت از خانواده Pro Trek کاسیو است ، اگرچه به نظر می رسد ترکیبی از این دو باشد. درعوض ، این یک محصول اصلی Casio است که در کنار قطعات محبوب فن مانند غواص Duro ، F-91W و تایمر جهانی AE1200WH-1A قرار دارد.

منبع
https://www.hodinkee.com/packages/all-the-new-watches-of-2021