راهنمای خرید ساعت مچی (اورجینال یا های کپی)

اگر قصد خرید ساعت دارید ، ابتدا باید ببینید نیاز شما چیست
به عنوان مثال شما قصد دارید یک ساعت مچی داشته باشید تا هرزمان که نیاز داشتید ساعت و زمان را ببنید خب برای این موضوع میتوانید از انواع ساعت های مچی بندی و استیلی استفاده کنید.

اما یک وقت است شما ساعت را میخواهید بخرید تا شیک تر به نظر برسید و یا حتی پرستیژ خوبی داشته باشید ، بدین منظور بهتر است از ساعت های برند استفاده کنید.
اگر وضع مالی شما خوب است ساعت های برند اورجینال را به شما پیشنهاد میکنیم مثل لوند ویل و رولکس و ….. این ساعت ها اگر اورجینال باشند بالای 10 میلیون تومان قیمت دارند اما میتوانید های کپی همین ساعت را هم تهیه کنید

نکات مهم در خرید ساعت مچی

به عنوان مثال ساعت رولکس آنقدر گران شده است که دیگر خیلی کم پیش می آید نسخه اورجینال آن به تعداد انبوه وارد ایران شود اگر هم وارد شود قطعا سفارشی خواهد بود.

نکته جالبی که وجود دارد آنقدر قیمت ساعت رولکس بالا رفته است که برخی از فروشندگان ساعت در ایران اقدام به واردات ساعت دست دوم رولکس کرده اند ، البته اکثر آنها به مشتری اعلام میکنند این ساعت دست دوم میباشد و ظاهر آن هم معمولا در حد نو میباشد.

این ساعت ها را معمولا کارخانه دار ها و افراد ثروت مندی که دائم با مد روز پیش میروند خریداری میکنند و با آمدن مدل جدید آن ها را میفروشند.

از کجا معلوم شاید ساعت دست دوم اورجینالی که دست شماست مثلا مال وارن بافت بوده باشد !! البته وارن بافت خیلی اهل تجملات نیست پس این فرضیه تا حدودی رد میشود. حال بودن یا نبودن این موضوع هم به طور کلی خیلی هیجانی ندارد اما هر احتمالی حتی با درصد پایین وجود دارد.

اگر قیمت برای شما مهم است پیشنهاد میکنیم ساعت های های کپی که از 500 هزار تومان تا 3 میلیون در بازار میباشد را تهیه کنید

حقیقتا وقتی آن ساعت ها را از نزدیک مشاهده میکنید و دستتان میکنید بسیار به مدل اصلی نزدیک است

تصورتان را از های کپی های موبایل که زمین تا آسمان با نسخه اورجینالشان متفاوت است بیرون کنید چون در ساعت شما بیشتر پول برند را میدهید تا دقیقا کیفیت

این یعنی مثلا شما موبایل آیفون میخرید 50 میلیون تومان کیفیتش واقعا متفاوت از آیفون کپی 10 میلیون تومانی است .

اما در ساعت این موضوع خیلی به چشم نمی آید چون ظاهر که یکی است میماند عملکرد که دیگر توقعی بیشتر از یک نمایش زمان ندارید ! نکند توقع دارید ساعت 50 میلیون تومانی رولکس اورجینال امکان خارق العاده ای چون توقف زمان داشته باشد و زمان را مانند ساعت برنارد برای شما نگه دارد ؟

اگر قیمت ساعت های کپی هم برای شما زیاد است پیشنهاد میکنیم از ساعت های های کپی درجه دو استفاده کنید که اتفاقا خیلی هم کاربرد دارد.

خود بنده یک ساعت های کپی شیک خریداری کردم و به مدت 5 سال برایم عمر کرد هم از نظر رنگ ساعت و هم از نظر عملکرد دوام خوبی داشت.