معرفی کانال های Seiko Pogue و Pepsi Vibes در یک نسخه محدود توسط طرفداران طراحی شده است

آنچه می دانیم

پاییز سال گذشته ، سیکو یک مسابقه آنلاین را ارائه داد که به جمع آوری کنندگان ساعت امکان طراحی یک ساعت اصلی را بر اساس بستر ابتدایی Seiko 5 Sports با پنج جز components قابل تنظیم (حاشیه ، قاب ، شماره گیری ، عقربه ها و بند / دستبند) می دهد. سپس هواداران برای انتخاب هر کدام از طرح های مورد علاقه خود رای دادند ، یک تلاش واقعی جامعه بودند.

این کمپین پس از ارسال 16 میلیون رأی از بیش از 48000 طرح ساعت اصلی ، در ژانویه امسال رسماً به پایان رسید. ساعت برنده که در اوایل هفته جاری اعلام شد ، با بیش از 50 درصد آرا vote دور شد. شماره گیر یک رنگ زرد / طلایی آفتاب زدگی است ، در حالی که حاشیه قرمز و آبی “پپسی” باید برای هر کسی که همیشه روی یکی از ساعتهای غواصی مورد علاقه فرقه Seiko بسته شده باشد ، آشنا باشد. مجموعه شخصی من حاوی SKX009 است ، بنابراین من به وضوح از جذابیت های یک غواص خوب Seiko در امان نیستم. Seiko 5 Sports SRPH19 Limited Edition محدود به 2021 قطعه با قیمت 295 دلار ، از اوت امسال در دسترس خواهد بود.

چه کسی گفته است که شرکت های ساعت ساز به مشتریان خود گوش نمی دهند؟
آنچه ما فکر می کنیم

سری جدید Seiko 5 Sports با سرعتی وحشیانه در حال گسترش است و من می گویم هرچه گزینه های بیشتر بهتر باشد. با پاپ زیر 300 دلار ، این نوع تنوع در سبک و زیبایی همچنان نقاط ورود بیشتری را به دنیای تماشا ارائه می دهد. به راحتی تصور می کنم یکی از این ساعت ها را به دوستی که می خواهد ساعت های مکانیکی را برای اولین بار امتحان کند هدیه دهم. این ساعت نه تنها از نام مستعار Seiko بهره مند است ، بلکه دارای گره های سری به منابع معتبر Seiko است که یک مجموعه دار جدید می تواند آنها را کشف کند و در سوراخ خرگوش جمع شود.

منبع
https://www.hodinkee.com/articles/seiko-sports-5-sports-srph19