معرفی آهنگ و زمان 100 سال آینده – اگر می تونی نحوه خواندنش را بفهمید!!

Ochs und Junior همان تعریف “مارک فرقه ای” است و “cca” یا “calendario cent’anni” که به تازگی منتشر شده است دقیقاً همان نوع ساعتی است که باعث محبوبیت عالی مردم در بین مردم شده است. دیدگاه دکتر لودویگ اوچسلین در مورد ساده سازی نحوه خواندن ساعتهای غیر از این پیچیده باعث طراحی این ساعت شد. درون محفظه تیتانیوم یک حرکت اصلاح شده Ulysesse Nardin قرار دارد که ساعت ، دقیقه ، ثانیه ، تاریخ و ماه را تا سال کبیسه به طور دقیق برای 100 سال نمایش می دهد. از طریق یک سری نقاط که به دور صفحه چرخانده می شوند ، ساعت می تواند طول مناسب یک ماه (از 28 تا 31 روز) را ردیابی کند و نیازی به اصلاح هر چهار سال نیست. این ساخته شده است به حساب برای سال کبیسه.

ماژولی متشکل از تنها 9 قطعه است که توسط دکتر اوچسلین طراحی و روی کالیبر UN 320 نصب شده و وظیفه تأمین انرژی صفحه نمایش را بر عهده دارد که اگرچه تجزیه و تحلیل و ساده است ، اما برای رمزگشایی دانش لازم است. یک نقطه مستطیل مستطیل شکل در مارپیچ تاریخ تاریخ را نشان می دهد ، در حالی که ماه و سال کبیسه در دیسک چرخان مرکزی نشان داده شده است. ساعت ها و دقیقه ها مانند سایر ساعت ها خوانده می شوند و در ساعت 6 یک دیسک ثانیه ای چرخان وجود دارد که به عنوان یک نشانگر بصری نشان می دهد که همه چیز در واقع در حال اجرا است.

دکتر اوچسلین طبق قوانین بازی نمی کند و همین باعث شده است که او یک لژیون از طرفداران وفادار باشد. او سنت متداول طراحی سوئیس را به سمت خود سوق می دهد و زمان سنجی را با توجه به شرایط خودش دوباره تصور می کند ، و این چیزی است که باید تحسین شود ، خواه ساعتهایی مانند cca به زیباییهای زیبایی شما علاقه مند شوند یا نه. cca یک مثال خارق العاده از چگونگی پرداختن او به یک مسئله بسیار پیچیده است (با دقت در نگه داشتن زمان و تاریخ برای 100 سال) با یک راه حل بسیار ساده (ماژولی که از 9 قسمت ساخته شده است). به طور خلاصه ، این کل فلسفه اوست. فقط به آنچه ضروری است به روشی زیبا و غیر عادی نگاه کنید.

منبع
https://www.hodinkee.com/articles/the-six-figure-space-jam-tourbillon-that-is-perfect-for-somebody-out-there