ساعت هوشمند جدید هواوی می تواند عالی باشد!

Huawei زمان عجیب و غریب واقعی را برای انتشار Huawei Watch 3 انتخاب کرد. از یک طرف ، شما سامسونگ و گوگل را کاملاً در استفاده از فضای ساعت های هوشمند Android قرار می دهید ، در حالی که اپل کاملاً ساعت هوشمند انتخابی کاربران iOS است. Fitbit توسط Google قلاب شده است. فضای زیادی برای ساعت های هوشمند پرچمدار با سیستم عامل اختصاصی وجود ندارد و با این وجود Watch 3 از Huawei HarmonyOS 2 استفاده می کند. آنچه در آخر با آن روبرو می شوید یک ساعت هوشمند است که به نظر می رسد می خواهد جایی را که سیستم عامل تازه متروکه Tizen سامسونگ می خواهد انتخاب کند خاموش است ، اما به دلیل شرایط خارج از کنترل هواوی کوتاه می آید. نتیجه یک ساعت هوشمند است که به نوعی هم چشمگیر است و هم یکباره ناامید کننده است.

سخت افزار مشکل Huawei نیست

من تعقیب می کنم: این یک ساعت هوشمند زیبا است. نسخه های مختلفی از Huawei Watch 3 وجود دارد. واحد بررسی که آزمایش کردم مدل پایه است. صفحه نمایش لمسی دایره ای شکل AMOLED با اندازه 1.43 اینچ بسیار زیباست و اعلان ها برای خواندن یک نسیم مناسب هستند. رنگ ها پر جنب و جوش هستند ، و انیمیشن های کوچک برای کارهایی مانند شارژ بسیار زیبا هستند. این از فولاد ضد زنگ و سرامیک ساخته شده است ، که در برابر پوست شما احساس خوبی دارد. در مجموع ، من آن را برای یک ساعت هوشمند 46 میلی متری مناسب دیدم – که می توان گفت قابل تحمل است ، اگرچه برای مچ های کوچک من ایده آل نیست. مانند ساعت OnePlus ، در طول دویدن بیشتر کمی ناراحت کننده به نظرم رسید و مجبور شدم آن را کمی بالاتر از ساعت 42-44 میلی متری روی بازوی خود بپوشم. (با این حال ، از ساعت 2.6 اونسی وان پلاس در 1.7 اونس سبک تر است.) این ساعت مطمئناً دارای زیبایی مردانه تری است و ممکن است برای مچ دستهای ریز در بین ما مناسب نباشد. اما اگر ترجیحات زیبایی را کنار بگذاریم ، این یک ساعت هوشمند خوش ساخت است.

تا جایی که مشخصات آن مشخص است ، Huawei Watch 3 خوب است. شما همه سنسورهای اساسی ، از جمله GPS داخلی و کنترل ضربان قلب ، به علاوه حسگرهای پیشرفته تر برای اندازه گیری SpO2 و دمای پوست را دارید. این ویژگی های ردیابی سلامتی مانند ردیابی خواب ، بینش عمیق تناسب اندام ، اندازه گیری سطح استرس و اکسیژن خون و VO2 Max را امکان پذیر می کند. این ساعت همچنین دارای 2 گیگابایت حافظه رم است که باعث بارگذاری برنامه سریع و کشیدن بین منوها می شود. همچنین با مقاومت در برابر آب 5ATM ضد آب است و از بلوتوث ، LTE و wifi پشتیبانی می کند. (توجه: من نمی توانم اتصال تلفن همراه را آزمایش کنم ، زیرا پشتیبانی از eSIM در صورت جفت شدن با iPhone من در دسترس نبود.) اما چند مورد از دست رفته است. به عنوان مثال ، پرداخت های NFC ممنوع است و دستیار صوتی Celia Huawei در ایالات متحده کار نمی کند. در واقع ، چندین ویژگی در هنگام راه اندازی در دسترس نیست ، از جمله کنترل های اشاره و تایمر شستن دست (a Apple Watch) . سایر موارد بسته به محل زندگی یا تلفن شما محدود هستند. به عنوان مثال ، تماس MeeTime Huawei فقط در برخی از کشورهای اروپایی و آسیایی و همچنین عربستان سعودی و آفریقای جنوبی در دسترس است. در حال حاضر ، Huawei Watch 3 به دلیل ممنوعیت فعالیت تجاری این شرکت در ایالت ترامپ ، در ایالات متحده در دسترس نیست. با این وجود این مبلغ با قیمت 350 پوند در انگلیس موجود است.