این دو نسخه محدود شماره گیری آبی ثابت می کند که Lange هرگز حل و فصل نمی شود

همراه با انتشار uber ، Cabaret Tourbillon Handwerkskunst ، Lange دو نسخه محدود جدید از مدل های موجود را معرفی می کند: Langematik Perpetual در طلای سفید یا طلای صورتی ، هر دو با یک شماره گیری آبی ، 20 سال از معرفی مدل آن را جشن می گیرند و ساکسونیا نازک در طلای صورتی با صفحه شار طلا که از روش برق آسمان شب تقلید می کند.

این ساعت ها مطمئناً در سایه Cabaret Tourbillon Handwerkskunst وجود ندارند ، علی رغم تفاوت دیفرانسیل قیمت (بیش از 200000 دلار) و در نوع خود وزنه های سنگینی هستند. در واقع ، هنگامی که Langematik Perpetual در سال 2001 عرضه شد ، این تنها ساعت اتوماتیک بود که دارای یک تقویم همیشگی بود و امضای Lange با اندازه نمایش تاریخ بیش از اندازه – Datograph از کالیبر زخمی دستی استفاده می کند. توسعه Langematik Perpetual را می توان به مرحوم Günter Blümlein ، بنیانگذار و مدیرعامل سابق این برند دانست که با لمس این شرکت Lange به یکی از معتبرترین تولیدکنندگان امروز تبدیل شد.

انرژی Langematik Perpetual کالیبر L922.1 Sax-0-Mat است ، یک جشن بصری که همچنین دارای نوآوری فنی مکانیسم ZERO-RESET Lange است. هنگامی که تاج بیرون کشیده می شود ، چرخ تعادل کاملاً متوقف می شود و عقربه ثانیه به صفر تنظیم می شود تا دقیق ترین تنظیمات حاصل شود.

برای نسخه محدود Saxonia Thin ، صفحه نقره ای جامد با شار طلای آبی پوشانده شده است. روند ساخت از ایتالیا است. لیوان را گرم می کنیم تا داغ شود و سپس با ذرات کوچک مس تزریق می شود. کریستال های میکروسکوپی تشکیل شده و شیشه آبی رنگ مس که به آن تزریق می شود ، به صفحه نقره ای جامد اعمال می شود. این کریستال ها هستند که ظاهر غریب و درخشان ساعت را به ساعت می بخشند.

پنجاه ساعت ساکسونیا نازک و پنجاه ساعت Langematik Perpetual با طلای سفید و پنجاه ساعت با طلای رز ساخته می شود. همه دارای شماره گیری آبی درخشان هستند.

منبع
https://www.hodinkee.com/articles/these-two-new-blue-dial-limited-editions-prove-that-lange-never-settles